Kάντε click στο εικονίδιο ζωντανής συνομιλίας

info@smarterweb.gr

Κατασκευή e-shop

Αύξησε τις πωλήσεις σου από σήμερα με την SMARTERweb

Online Κρατήσεις

Αύξησε τις κρατήσεις σου από σήμερα με την SMARTERweb

Email Marketing

Υπηρεσία Email Marketing για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Κατασκευή website

Η επιχείρησή σου στο διαδίκτυο από τους ειδικούς της SMARTERweb

Βελτιστοποίηση SEO

Υπηρεσία βελτιστοποίησης SEO για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Social Media Marketing

Διαφήμιση στο facebook; Στο instagram;
Ασ’ το σε εμας..

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Τι είναι το newsletter και πως να το ενσωματώσετε στο πλάνο σας

Τι είναι το newsletter

Τι είναι το newsletter λοιπόν

Ποιό είναι το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό σας όταν σκέφτεστε την επικοινωνία σας με τους πελάτες σας; Σίγουρα σκέφτεστε το email marketing σωστά; Τα τελευταία χρόνια, περισσότερο από τα προηγούμενα, το email marketing ξαναπήρε τα ηνία ως την πιο αποτελεσματική λύση επικοινωνίας. Ο ρόλος του email στο marketing είναι να χτίσει επικοινωνία, να κερδίσει τις αντιδράσεις των πελατών σας και να αυξήσει τις πωλήσεις σας.

Δείτε και τον ορισμό που δίνει η wikipedia στο θέμα

Η πρόκληση με το email marketing είναι ότι οι περισσότεροι επιχειρηματίες το θεωρούν δύσκολο, χρονοβόρο και με μεγάλο κόστος. Δεν γνωρίζουν καν πως να στήσουν ένα newsletter ή πως να το στείλουν μαζικά. Είναι επίσης και το δημιουργικό κομμάτι που το κάνει λίγο δυσκολότερο κι έτσι πολλοί σκέφτονται τον χρόνο που θα δαπανήσουν σε αυτή τη διαδικασία.
Η αλήθεια είναι πως πριν από 5 χρόνια έτσι ήταν αλλά η εξέλιξη της τεχνολογίας όπως και η εξέλιξη διαφόρων εφαρμογών, απλοποίησαν τις διαδικασίες κάνοντάς τες γρηγορότερες από ποτέ. Είναι εύκολο πλέον να το κάνει ο καθένας και χωρίς τεχνικές ή γραφιστικές γνώσεις.

Σας παραθέτω λοιπόν εδώ, έναν οδηγό που θα σας βοηθήσει βήμα – βήμα στην ανάπτυξη ενός newsletter.

Η δύσκολη αυτή περίοδος της πανδημίας που διανύουμε απέδειξε περίτρανα πως η ψηφιακή οικονομία ανθίζει. Είναι πλέον πολύ δύσκολο να φανταστεί κάποιος μια επιχείρηση που δεν έχει email marketing στρατηγική. Μπορεί να φαίνεται σαν μια μικρή λεπτομέρεια αλλά στον κόσμο του ψηφιακού marketing είναι μια λεπτομέρεια που μπορεί να αποφέρει τεράστια πλεονεκτήματα και επιτυχία.

Τι είναι το newsletter ακριβώς;

Τα email newsletters είναι μια μορφή ψηφιακής επικοινωνίας που επιτρέπουν σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες να στείλουν νέα, συμβουλές, προσφορές προϊόντων ή υπηρεσιών.

Τι είναι το newsletter

Γιατί είναι σημαντική η ενσωμάτωση μια φόρμας εγγραφής στο website σας;

Να σας πω κι ένα δεδομένο που δύσκολα θα το διαβάσετε αλλού, το γνωρίζετε πως το 75% των επισκεπτών του website σας δεν θα το βρουν ξανα; Τρελλό έτσι;

Είμαι βέβαιος πως τώρα έχετε σοκαριστεί αλλά αυτό δεν είναι δικό σας λάθος, ούτε του προγραμματιστή σας. Απλά το διαδίκτυο είναι πλέον τόσο αχανές και με τόσο περιεχόμενο που κάτι τέτοιο δυστυχώς είναι αναπόφευκτο. Επιπλέον η Google αλλάζει τόσο συχνά τον αλγόριθμό της που τ’ αποτελέσματα συνεχώς είναι διαφορετικά.

Αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους που χρειάζεστε μια φόρμα εγγραφής στο website σας. Μόνο έτσι θα μετατρέψετε τους επισκέπτες του σε συνδρομητές σας.

Από τη στιγμή που κερδίσατε τη συνδρομή τους, μπορείτε πλέον να βρίσκεστε σε τακτική επικοινωνία μαζί τους και να τους φέρετε ξανά στις σελίδες σας. Είναι πάρα πολύ πιθανό να χάνετε πελάτες καθημερινά αν δεν έχετε φόρμα εγγραφής.

Το newsletter σας είναι πλέον ένα κανάλι επικοινωνίας μέσα από το οποίο μπορείτε να προωθήσετε το μήνυμά σας σε κόσμο που θέλει να ακούσει αυτό το μήνυμα. Είναι ένα πολύτιμο εργαλείο με το οποίο θα χτίσετε ένα μακροχρόνιο κοινό το οποίο θα σας αποφέρει κέρδη.

Είναι επίσης σημαντικό πως η εγγραφή των επισκεπτών, σας δίνει κάθε δικαίωμα επικοινωνίας μέσα σε λογικά πλαίσια βέβαια.

Δείτε για παράδειγμα το δικό μας newsletter, συνδρομητές απ’ όλη την ελλάδα περιμένουν να διαβάσουν κάτι που θα τους βοηθήσει στην εξέλιξη της διαδικτυακής τους προσπάθειας. Λαμβάνουν συμβουλές, οδηγίες, προσφορές σε νέα προϊόντα ή υπηρεσίες.

Τα βασικά βήματα ενσωμάτωσης φόρμας εγγραφής στο website σας

Πριν την υπηρεσία SMARTERmail με ρωτούσαν συχνά “ποια είναι η καλύτερη email υπηρεσία”. Πάντα απαντούσα “εκείνη που θα χρησιμοποιείτε με συνέπεια”.
Αυτό είναι το μοναδικό κλειδί της επιτυχίας.

Δημιουργήστε μια λίστα

Με την SMARTERmail υπηρεσία είναι πλέον εύκολο να ξεκινήσετε να δημιουργήσετε τη λίστα σας. Η συλλογή email διευθύνσεων δεν χρειάζεται να είναι μια περίπλοκη διαδικασία. Προσφέρετε κάτι εντελώς δωρεάν ή αν δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα προσφέρετε συμβουλές σχετικά με τη χρήση προϊόντων σας ή υπηρεσιών σας. Πρέπει να βρείτε κάτι που ο επισκέπτης του website σας θα το έχει ανάγκη.
Ετσι κερδίζετε και την εμπιστοσύνη του.

Εγκαταστήστε μια επαγγελματική φόρμα εγγραφής

Αφού λοιπόν έχουμε εγκαταστήσει όλα τα εργαλεία στο wordpress website σας κι αφού δημιουργήσατε την πρώτη σας λίστα ήρθε η ώρα να επιλέξετε τον τρόπο με τον οποίο θα εγγράφονται οι επισκέπτες σας.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να εμφανίσετε τη φόρμα σας σε διαφορετικά σημεία των σελίδων σας.

– Pop-ups: Πολύ δημοφιλής τρόπος, είναι λίγο ενοχλητικός αλλά πολύ αποτελεσματικός.
– Κάτω ή στη μέση ενός κειμένου: Η καλύτερη στιγμή για να ζητήσετε από τον επισκέπτη σας την email διεύθυνσή του, είναι η στιγμή που διαβάζει ένα ενδιαφέρον κείμενο στο website σας. Οσο πιο ενδιαφέρον το κείμενο τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα εγγραφής.
– Στην πλαϊνή μπάρα (sidebar) ή στο τέλος της σελίδας σας (footer)

Μπορεί να ακούγεται περίπλοκο αλλά με τη SMARTERmail είναι πραγματικά παιχνιδάκι.

Αυτοματοποιήστε το πρώτο σας email εκείνο που θα καλωσορίζει το νέο σας συνδρομητή με περιεχόμενο που θα τον προϊδεάζει για το τι μπορεί να περιμένει από το newsletter σας.

Οι συνδρομητές δεν είναι αρκετοί;

Αφού λοιπόν κάνατε τα παραπάνω, το πρόβλημα τώρα είναι ν’ αποκτήσετε και συνδρομητές. Μην ανησυχείτε, εδώ είναι 3 συμβουλές για να κερδίσετε περισσότερους.

Χρησιμοποιείστε πολλαπλές φόρμες εγγραφής
Με σύνεση βέβαια, αλλά ο πιο αποτελεσματικός τρόπος είναι να συνδυάσετε όλες τις παραπάνω μορφές εγγραφής σε διάφορα σημεία των σελίδων σας. Οσες περισσότερες εναλλακτικές προσφέρετε στον επισκέπτη σας τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα να εγραφεί.

Προσφέρετε δωρεάν περιεχόμενο
Βρείτε τι έχει ανάγκη ο υποψήφιος πελάτης και προσφέρετε περιεχόμενο που θα τον βοηθήσει. Eνα PDF αρχείο που θα μπορούσε να το κατεβάσει και να βρει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Αν αυτό μπορέσετε να το συνοδεύσετε και μ’ ένα video τότε ακόμα καλύτερα. Ας ξεκινήσουμε όμως με τα απαραίτητα και μετά τα βλέπουμε αυτά.

Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Εκτός από το website σας μπορείτε να χησιμοποιήσετε και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μια ωραία εικόνα και μια προτροπή για την εγγραφή τους στη λίστα σας μπορεί ν’ αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματική μέθοδος.

Κλείνοντας, έχετε πλέον στα χέρια σας έναν ολοκληρωμένο οδηγό. Μην ξεχνάτε πως με την εγγραφή σας στην υπηρεσία SMARTERmail θα λάβετε αμέσως οδηγίες για κάθε βήμα από τα παραπάνω είτε με email, είτε με video.

Εκτός αυτού είμαστε πάντα online ώστε μα βοηθήσουμε σε ότι κι αν χρειαστείτε. Κάνετε click στο εικονίδιο ζωντανής συνομιλίας και άνθρωπός μας θα σας βοηθήσει αμέσως.

Κι αν ακόμα σας φαίνεται δύσκολο αναλαμβάνουμε εμείς όλη τη διαδικασία από την αρχή μέχρι και την αποστολή των newsletters σας.

Δείτε εδώ κι άλλες λεπτομέρειες

Αλέξανδρος Μπούκης

Digital Marketing Specialist

Σχετικά Αρθρα

Κάνε τώρα την εγγραφή σου

και ενημερώσου για ότι νεότερο σχετικά με το Digital Marketing

Σας ευχαριστούμε πολύ! Η εγγραφή σας έγινε με επιτυχία! Σύντομα θα λάβετε νέα μας..!!