Kάντε click στο εικονίδιο ζωντανής συνομιλίας

info@smarterweb.gr

Κατασκευή e-shop

Αύξησε τις πωλήσεις σου από σήμερα με την SMARTERweb

Online Κρατήσεις

Αύξησε τις κρατήσεις σου από σήμερα με την SMARTERweb

Email Marketing

Υπηρεσία Email Marketing για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Κατασκευή website

Η επιχείρησή σου στο διαδίκτυο από τους ειδικούς της SMARTERweb

Βελτιστοποίηση SEO

Υπηρεσία βελτιστοποίησης SEO για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Social Media Marketing

Διαφήμιση στο facebook; Στο instagram;
Ασ’ το σε εμας..

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Πώς να ξεκινήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σε 8 βήματα (Οδηγός 2023)

Πώς να ξεκινήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σε 8 βήματα

Πώς να ξεκινήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σε 8 βήματα

Είτε έχετε μοναδικά χειροποίητα αντικείμενα που θέλετε να πουλήσετε είτε θέλετε να ξεκινήσετε μια επιχείρηση χονδρικής ή dropshipping, θα χρειαστείτε έναν εξαιρετικό ιστότοπο με λειτουργικότητα ηλεκτρονικού εμπορίου για να έχετε επιτυχία στο διαδίκτυο.

Με σχετικά χαμηλό αρχικό κόστος και εξαιρετικούς κατασκευαστές ιστότοπων χωρίς κώδικα, είναι πιο εύκολο από ποτέ να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου. Σε αυτό το άρθρο, θα σας δείξουμε πώς να ξεκινήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με οκτώ απλά βήματα. Κάντε τα επιχειρηματικά σας όνειρα για το ηλεκτρονικό εμπόριο σήμερα πραγματικότητα!

1. Επιλέξτε μια βιώσιμη εξειδικευμένη αγορά και ορίστε το κοινό-στόχο σας

Το πρώτο βήμα για να ξεκινήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι να προσδιορίσετε μια εξειδικευμένη αγορά που θα θέλατε να εξυπηρετήσετε. Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι νέοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι ότι δεν εστιάζουν στα τρία στοιχεία της επιλογής μιας θέσης:

  • Κερδοφορία: Θέλετε μια θέση που να είναι κερδοφόρα, ώστε να μπορείτε να δείτε την απόδοση της επένδυσής σας και να δημιουργήσετε ένα κερδοφόρο ηλεκτρονικό κατάστημα. Εάν ένα προϊόν είναι πολύ ακριβό για την κατασκευή ή την αγορά χονδρικής, έχει χαμηλή πιθανότητα κερδοφορίας. Ομοίως, ένα προϊόν μπορεί να είναι πολύ ακριβό για να αποσταλεί και μπορεί να είναι καταλληλότερο για προσωπική πώληση.
  • Δυνατότητα αναζήτησης: Τα καλύτερα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου διαθέτουν προϊόντα που βρίσκονται σε υψηλή ζήτηση. Αν θέλετε να ξεκινήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πουλά λουριά σκύλου, για παράδειγμα, βεβαιωθείτε ότι το “λουριά σκύλου” είναι μια λέξη-κλειδί που στοχεύετε. Χρησιμοποιήστε εργαλεία SEO για να προσδιορίσετε τα προϊόντα που αναζητούν οι άνθρωποι.
  • Πάθος: Σκεφτείτε τα πάθη σας. Για παράδειγμα, για τι σας αρέσει να μιλάτε ή να ερευνάτε; Όταν είστε παθιασμένοι με αυτό που πουλάτε, θα είναι πιο πιθανό να το διατηρήσετε όταν οι καιροί είναι δύσκολοι. Όχι μόνο αυτό, αλλά θέλετε οι πελάτες να κατευθύνουν τους ανθρώπους στο κατάστημά σας επειδή είστε ο ειδικός σε έναν συγκεκριμένο τομέα, προϊόν ή υπηρεσία.

Το κοινό-στόχος σας είναι εξίσου σημαντικό με την εξειδικευμένη αγορά στην οποία απευθύνεστε. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα που πουλάτε θα τους ενδιαφέρουν και ότι μπορούν να αγοράσουν αυτό που πουλάτε χωρίς προβλήματα. Μην ζητάτε τη γνώμη των ανθρώπων για το προϊόν σας, εάν δεν ανήκουν σε αυτή την αγορά ή δεν αποτελούν το κοινό-στόχο σας.

2. Επιλέξτε τη σειρά προϊόντων σας

Αφού προσδιορίσετε την αγορά και το κοινό που θα απευθυνθείτε, ήρθε η ώρα να αποφασίσετε για τη γραμμή προϊόντων ή υπηρεσιών σας. Αυτό μπορεί να είναι το πιο δύσκολο μέρος της έναρξης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι δεν πουλάτε ένα προϊόν που είναι πολύ ακριβό για παραγωγή ή ότι κανείς δεν το αναζητά. Είναι επίσης σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι έχετε τους πόρους, όπως αποθήκευση και αποστολή, για να φιλοξενήσετε τα προϊόντα σας.

Εάν επιλέξετε ένα προϊόν που είναι ήδη δημοφιλές, πώς θα διαφοροποιήσετε το δικό σας από το καλύτερο; Μπορείτε να βελτιώσετε ένα υπάρχον προϊόν; Πώς θα βεβαιωθείτε ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι η βασική πηγή για αυτό το προϊόν;

3. Δημιουργήστε την επωνυμίας σας και τα στοιχεία της επωνυμίας σας

Μόλις μάθετε τι θέλετε να πουλήσετε, το επόμενο βήμα είναι να επιλέξετε την επωνυμία της επιχείρησής σας και να δημιουργήσετε τα στοιχεία της επωνυμίας σας, όπως το λογότυπό σας. Για κάποιους, αυτό το βήμα μπορεί να έρθει πολύ εύκολα και για άλλους πολύ δύσκολα. Ένας τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις συχνά εξαλείφουν τις ιδέες ονομάτων είναι πηγαίνοντας σε έναν καταχωρητή domains ονομάτων, αναζητώντας διαθέσιμα domains ονόματα. Ο λόγος είναι, ιδανικά, οτι θέλετε το domain όνομα να ταιριάζει με το όνομα της επιχείρησής σας.

Εάν δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε όταν δημιουργείτε το λογότυπό σας, το Canva είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε. Προσφέρει δεκάδες δωρεάν και εύκολα προσαρμόσιμα πρότυπα λογότυπων. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να δοκιμάσετε τις δυνάμεις σας στο σχεδιασμό λογοτύπου, μπορείτε πάντα να προσλάβετε κάποιον να το κάνει για εσάς από πλατφόρμες όπως το Fiverr και το 99Designs.

4. Καταχωρήστε την επιχείρησή σας

Για να επεξεργαστείτε τις πληρωμές για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, θα χρειαστείτε να προχωρήσετε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες έναρξης στην εφορία. Μπορείτε να συμβουλευθείτε τον φοροτεχνικό σας ώστε να σας υποδείξει την σωστή μορφή εταιρείας.

Υπάρχουν επίσης φορολογικά πλεονεκτήματα για τη δημιουργία της νέας σας εταιρείας, επομένως επικοινωνήστε με τον φοροτεχνικό σας ώστε να σας βοηθήσει να ζυγίσετε όλα τα πλεονεκτήματα ή μη της κίνησής σας.

5. Επιλέξτε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου

Στη συνέχεια, ήρθε η ώρα να επιλέξετε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτή είναι η πλατφόρμα όπου θα δημιουργήσετε και θα διαχειριστείτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Υπάρχουν πολλές εξαιρετικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου για να διαλέξετε, όπως το WooCommerce, το Squarespace, το Shopify και το Square. Ωστόσο, κάθε πλατφόρμα διαθέτει το δικό της μοναδικό σύνολο χαρακτηριστικών, που επηρεάζουν την προσιτή τιμή, τις δυνατότητες και τη φιλικότητα προς τον χρήστη, επομένως αξίζει να αφιερώσετε χρόνο για να βρείτε το κατάλληλο για εσάς.

Εμείς εδώ, στην SMARTERweb σας προτείνουμε τον συνδυασμό WordPress και WooCommerce που αυτή την στιγμή υποστηρίζουν πρισσότερο από το 40% του συνόλου των ηλεκτρονικών καταστημάτων παγκοσμίως.

Οι δημιουργοί και τεχνικοί μας είναι απολύτως εξειδικευμένοι και καταρτισμένοι ώστε να υποστηρίξουν οποιοδήποτε eshop, οποιουδήποτε μεγέθους.

6. Δημιουργήστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Αφού αποφασίσετε ποια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου θέλετε να χρησιμοποιήσετε, το επόμενο βήμα είναι να απευθυνθείτε σε μας, δίνοντάς μας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το ηλκτρονικό σας κατάστημα.

Πώς δημιουργούμε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού καταστήματος:

  • Συζητάτε μαζί μας και σχεδιάζουμε όλα τα απαραίτητα βήματα για την καασκευή e-shop.
  • Επιλέξτε ένα domain όνομα (συνήθως περιλαμβάνεται σε ένα πρόγραμμά μας μπορείτε όμως να το αγοράσετε ξεχωριστά)
  • Επιλέξτε ένα πρότυπο ή ένα θέμα που είναι και πιο οικονομικό κι εμείς θα το προσαρμόσουμε στην εικόνα της επιχείρησής σας.
  • Προσθέτουμε συγκεκριμένο αριθμό κατηγοριών και προϊόντων ώστε το e-shop να έχει μια πραγματική εικόνα.
  • Ρυθμίζουμε τον ή τους επεξεργαστές πληρωμών.
  • Διαμορφώνουμε και ρυθμίζουμε τους υπολογιστές φόρου και αποστολής.
  • Δημιουργούμε αναλυτικές οδηγίες βήμα προς βήμα που σας καθοδηγούν στο πώς να διαχειριστείτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

7. Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας

Μόλις το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι online και λειτουργεί, προχωράμε στη βελτιστοποιήση για τις μηχανές αναζήτησης, ώστε να μπορεί να βρεθεί στο διαδίκτυο και σε μηχανές αναζήτησης, όπως το Google. Αυτό θα βοηθήσει τον ιστότοπό σας να αυξήσει την προβολή του, να κερδίσει περισσότερους επισκέπτες και να δημιουργήσει περισσότερες πωλήσεις.

Ακολουθούν μερικά πράγματα που μπορούε να κάνουμε για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό σας:

  • Ετικέτες τίτλου: Η ετικέτα τίτλου είναι το κείμενο που εμφανίζεται στις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης (SERP). Η ετικέτα τίτλου σας πρέπει να είναι περιγραφική και σχετική με το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
  • Meta descriptions: Η meta description είναι το κείμενο που εμφανίζεται κάτω από την ετικέτα τίτλου σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Χρησιμοποιούμε περιγραφική και ενδιαφέρουσα γλώσσα που ενθαρρύνει τους χρήστες να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας.
  • Ετικέτες H: Οι ετικέτες H είναι οι επικεφαλίδες στη σελίδα σας. Βεβαιωνόμαστε ότι είναι περιγραφικά και βοηθούν να εξηγήσετε τι αφορά η σελίδα.
  • Εικόνες: Συμπεριλαμβάνουμε εικόνες στη σελίδα σας και βεβαιωνόμαστε ότι έχουν επισημανθεί σωστά με τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά.

8. Κάνε το κατάστημά σου γνωστό

Μόλις το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι έτοιμο και λειτουργεί, πρέπει να το προωθήσετε στην αγορά. Ο λόγος για αυτό είναι ότι η οικοδόμηση μιας επιχείρησης μέσω SEO είναι βασικό συστατικό στη μακροπρόθεσμη στρατηγική σας. Το μάρκετινγκ των προϊόντων και των υπηρεσιών σας θα συμβάλει στην αύξηση της επισκεψιμότητας τώρα.

Εμείς εδώ, στην SMARTERweb μπορούμε να δημιουργήσουμε το καταλληλότερο πλάνο για την προώθηση του e-shop σας. Εχοντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία, έχουμε δημιουργήσει απολύτως επιτυχημένες ενέργειες και σε παγκόσμια κλίμακα.

Ακολουθούν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορούμε να προωθήσουμε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα:

  • Προσθέτουμε την επωνυμία σας σε διαδικτυακούς καταλόγους.
  • Διαδικτυακή διαφήμιση, όπως το Google Ads ή το Facebook Ads.
  • Σχεδιάζουμε και δημιουργούμε μάρκετινγκ περιεχομένου για να βοηθήσουμε τον ιστότοπό σας να βρεθεί στο διαδίκτυο.
  • Δημιουργούμε προφίλ στα social media και αναρτάμε περιεχόμενο κρατώντας την επιχείρηση ενργή σε αυτά.
  • Προγράμματα παραπομπής ή αφοσίωσης.
  • Δημιουργούμε δελτία τύπου (εάν έχετε εξαιρετικά μοναδικά ή πρωτοποριακά προϊόντα).
  • Δοκιμάστε το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα.

Ο καλύτερος τρόπος για να προωθήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα εξαρτάται από την επιχείρησή σας και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που πουλάτε. Οι επιτυχημένες εκστρατείες μάρκετινγκ περιέχουν πολλές, αν όχι όλες, από αυτές τις στρατηγικές ταυτόχρονα. Δοκιμάστε μερικές διαφορετικές μεθόδους και δείτε ποιες λειτουργούν καλύτερα για εσάς.

Γιατί είναι σημαντικό το ηλεκτρονικό εμπόριο

Υπάρχει ένας λόγος που η τρέχουσα γενιά αποκαλείται συχνά η γενιά της άμεσης ικανοποίησης: ο κόσμος μας είναι πιο συνδεδεμένος και εύκολα προσβάσιμος από ποτέ. Με λίγα κλικ ενός κουμπιού, άτομα από όλο τον κόσμο μπορούν να αγοράσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με την προϋπόθεση ότι έχετε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η συνολική εμφάνιση, η ταχύτητα και η ποιότητα του ιστότοπού σας μπορούν να κάνουν ή να χαλάσουν μια πώληση.

Η SMARTERweb είναι εκείνος ο πάροχος που μπορεί να εγγυηθεί τα αποτελέσματα τόσο της κατασκευής του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, όσο και της προώθησης και αποτελεσματικότητάς του.

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας ώστε να ξεκινήσουμε την διαδικασία κατασκευής του e-shop σας.
Κάντε click στο εικονίδιο ζωντανής συνομιλίας που βλέπετε στην οθόνη σας να μιλήσουμε αμέσως τώρα, ή συμπληρώστε την φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο.

Tags:

Αλέξανδρος Μπούκης

Digital Marketing Specialist

Σχετικά Αρθρα

10 λόγοι να κάνεις το web site σου τώρα

10 λόγοι να κάνεις το web site σου τώρα

Πιθανότατα έχετε αναρωτηθεί στο παρελθόν και για να διαβάζετε αυτό το άρθρο πιθανότατα ακόμη αναρωτιέστε, «Πρέπει να έχω έναν ιστότοπο για την επιχείρησή μου;» 10 λόγοι...

Κάνε τώρα την εγγραφή σου

και ενημερώσου για ότι νεότερο σχετικά με το Digital Marketing

Σας ευχαριστούμε πολύ! Η εγγραφή σας έγινε με επιτυχία! Σύντομα θα λάβετε νέα μας..!!