Το Facebook συνεχίζει τις προσπάθειές του να καταστήσει τον Messenger ακόμη πιο αποδοτικό για την εταιρεία. Έτσι, τώρα ανακοινώνει ότι πρόκειται να ξεκινήσει την εμφάνιση διαφημίσεων στην πλατφόρμα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο δοκίμασε ήδη τις διαφημίσεις στον Messenger σε Αυστραλία και Ταϊλάνδη. Τα αποτελέσματα ήταν πολύ υποσχόμενα και τώρα η εταιρεία ανακοίνωσε και επίσημα ότι η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη στο Ads Manager και τον Power Editor, για όποιον ενδιαφέρεται να τη χρησιμοποιήσει.

Αν και η νέα υπηρεσία ανακοινώθηκε χθες, μπορεί να χρειαστούν μερικές εβδομάδες μέχρι να λειτουργήσει κανονικά για την προώθηση των διαφημίσεων στους καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το Facebook είναι ήδη μια μεγάλη διαφημιστική δύναμη. Νωρίτερα φέτος η ερευνητική εταιρεία eMarketer προέβλεψε ότι το Facebook και το Google θα μπορούσαν να έχουν συλλογικά το 46% της online διαφήμισης μέχρι το 2018.

Η διαφήμιση φέρεται να αντιπροσωπεύει σχεδόν όλα τα έσοδα του Facebook. Ωστόσο, η εταιρεία δήλωσε τον Μάιο ότι αναμένει ότι οι υψηλοί ρυθμοί αύξησης των εσόδων από διαφημίσεις να επιβραδυνθούν κατά τη διάρκεια  του έτους.

Και ενώ το Facebook δεν αναμένει μεγάλες αυξήσεις στα έσοδα από διαφημίσεις τα επόμενα χρόνια, η πλατφόρμα του Messenger εξακολουθεί να προσφέρει πολλές δυνατότητες ανάπτυξης.